Το Σάββατο 21 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Ελευσίνα παρουσίαση με θέμα «Αναζητώντας το Μίτο της Αριάδνης στο Λαβύρινθο της Επιχειρηματικότητας». Με αφορμή τις 3 υποτροφίες που χορηγεί για δεύτερη χρονιά ο Όμιλος ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ στο ALBA GRADUATE BUSINESS SCHOOL σε νέους και νέες έως και 35 ετών, οι οποίοι είτε συμμετείχαν στο Πρόγραμμα Young Achievers Series είτε είναι μόνιμοι κάτοικοι του Θριασίου, παρουσιάστηκαν ενδιαφέρουσες ομιλίες από στελέχη του Ομίλου ΕΛΠΕ και του ALBA.
Ξεκινώντας την παρουσίαση ο κος Ν. Τραυλός, Πρύτανης του ALBA, αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή του ALBA στην εκπαίδευση των στελεχών τα τελευταία 20 χρόνια και στη συνέχεια ο Dr. Κ. Κυριακόπουλος, Αντιπρύτανης του ALBA, εστίασε στα εμπόδια που εμφανίζονται στον τομέα της επιχειρηματικότητας και πρότεινε πρακτικές μεθόδους καινοτομίας και επιχειρηματικότητας.
Από τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, την εκδήλωση χαιρέτισε ο κ. Ε. Στράνης, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων Ομίλου και ακολούθως η κ. Ρ. Σουλάκη, Διευθύντρια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης Ομίλου, επισήμανε το ρόλο που έχει μια επιχείρηση στην εκπαίδευση των νέων, εστιάζοντας στις δράσεις για τη νέα γένια που είναι και η προτεραιότητα του Ομίλου.
Τέλος, η κ. Λ. Ευσταθιάδη, Διευθύντρια Ακαδημαϊκών Προγραμμάτων του ALBA, έκανε μια σύντομη αναφορά στα Μεταπτυχιακά Προγράμματα που μπορεί να παρακολουθήσει κάποιος στο ALBA, καθώς και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων.
Αξιοσημείωτη ήταν και η παρουσία του περσινού μας υπότροφου, κ. Μ. Θεοτόκη, φοιτητή στο MSc in Finance, που στην σύντομη ομιλία του, αφού ευχαρίστησε τον Όμιλο ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ για την ευκαιρία που του έδωσε, αναφέρθηκε στο ζεστό, φιλικό και ευχάριστο κλίμα που συνάντησε στο ALBA, προτρέποντας έτσι όλους τους παρευρισκόμενους να δηλώσουν συμμετοχή σε ένα από τα μεταπτυχιακά προγράμματα του ALBA.
Το ενδιαφέρον των νέων που συμμετείχαν στην παρουσίαση ήταν μεγάλο, γεγονός που αποδεικνύει για άλλη μια φορά πόσο ανάγκη έχει η νέα γενιά από ευκαιρίες ιδίως στις δύσκολες συγκυρίες που βιώνουμε όλοι στις μέρες μας. Ο Όμιλος ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ έχοντας κατανοήσει τη μεγάλη αυτή ανάγκη, έχει θέσει ως προτεραιότητα δράσεις περισσότερο στοχευμένες στη νέα γενιά, με την ελπίδα να συναντάμε όλο και μεγαλύτερη απήχηση και συμμετοχή.